Veel gestelde vragen

Over onze winkel

Mag ik mijn hond meenemen in de winkel?
Dat mag zeker, mits uw hond aangelijnd en zindelijk is.
 
De telefoon wordt niet opgenomen. Wanneer kan ik jullie bereiken?
We zijn telefonisch bereikbaar op de dagen dag wij open zijn. Deze vindt u hier. Krijgt u ons toch niet aan de lijn? Dan kan het zijn dat het telefonisch even erg druk is. Probeer het later nog eens of stuur ons een mailtje.
 
Het lijkt erop alsof het telefoonnummer niet in gebruik is. Wat kan ik nu doen?
Wanneer het lijkt alsof het telefoonnummer niet in gebruik is, zijn alle lijnen bezet. Probeer het dan later nogmaals of stuur een e-mail met de vraag of wij contact met u op willen nemen.
 
Ik heb recent een mail gestuurd. Wanneer krijg ik hier een antwoord op?
We proberen doorgaans binnen twee werkdagen te reageren. Soms kan het zijn dat het wat langer duurt. Mocht u na vijf werkdagen nog steeds geen reactie hebben? Stuur ons dan even nog een mailtje of bel ons.
 
Kan ik gratis parkeren?
Zeker! We hebben ruim voldoende parkeerplaatsen en u parkeert hier geheel gratis.

Producten

Ik kan een eerder gezien item niet meer terug vinden. Wat kan ik doen?
Probeer het artikel eens te zoeken via de zoekfunctie op onze website. Vind je het artikel dan nog steeds niet? Dan kan het zijn dat het artikel niet meer op onze website staat. 
 
Zijn artikelen in mijn winkelwagentje voor mij gereserveerd?
Nee, artikelen in jouw winkelmandje zijn niet voor jou gereserveerd.
 
Staan alle producten die op de website staan ook in de showroom?
We hebben enorm veel in onze showroom staan, maar helaas niet alles. Wil je zeker weten dat het product dat je op het ook hebt in het echt te bewonderen is? Vraag dan even voor de zekerheid bij ons na of het product in de showroom staat.
 
Er staan geen afmetingen bij een product waar ik interesse in heb. Wat moet ik doen?
Wil je de afmetingen van een meubel weten maar staan deze er niet bij? Stuur ons dan even een mailtje zodat we dit voor je kunnen nakijken.
 
Ik wil een product graag in een andere uitvoering hebben, maar deze vind ik niet op de website. Is dit wel mogelijk?
Veel van onze artikelen kunnen in enorm veel verschillende uitvoeringen, opstellingen, stoffen en kleuren worden geproduceerd. Dit is vaak dus zeker mogelijk! Neem contact met ons op via een telefonisch gesprek of stuur ons een mailtje en we laten je graag zien wat er allemaal mogelijk is. 

Review schrijven

Ik wil een review achterlaten van een product. Waar kan ik dit doen?
Super leuk dat je een review achter wilt laten! Zo help je toekomstige klanten met het maken van hun keuze. Je kunt een review achterlaten door naar het product te gaan in onze webshop en naar onder te scrollen. Hier zie je ‘review’ staan. Als je hierop klikt, kan je het product een aantal sterren geven en jouw review toelichten.